Re: Ktoś wie: kabel laptop - telewizor?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 08:41:12 MET DST

<czarotoja_at_go2.pl> wystukał (news:bbdpr5$1b3b$1_at_foka1.acn.pl):

> Mam problem, podłączyłem kablem SVHS + jack - Euro laptopa do
> telewizora (oba nowe, tak jak i kabel) i nie mam obrazu. Czy
> powinienem aktywować jakoś to połaczenie w kompie, aby uzyskać
> obraz?

W _notebooku_ musisz uaktywnic wyjscie TV, czasem da sie to zrobic
sekwencja klawiszy (np. Fn + F7 - poogladaj obrazki na klawiszach), a
czasem trzeba sie odwolac do sterownika (po prostu wlaczyc TV, wykonuje
sie to roznie w zaleznosci od posiadanego OS).
Pozdrawiam
Egghead