Re: Celeron 633 - jak go podkręcić?

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 07:43:26 MET DST

--
> Mam taki zapytas:
> Jest sobie Celek 633, chodzi sobie z prędkością nominalną. Pytanko:
> jak go można podkręcić; gdzie co ustawić, tzn. chciałbym uniknąć
> manipulacją PCI, bo dysku nie chciałbym obciążać. Płyta jest mi na
> razie niewiadoma, jeśli to konieczny parametr to pogadamy za tydzień.
> Dzięki z góry!
celerona podkreca sie przez zmiane FSB co powoduje zmaine czestotliwosci dla
PCI ... no chyba ze nie ma zablokowanego mnoznika to wtedy mnoznikiem ale
watpie czy posiadasz takiego proca :-)  twoj procek powinien sie wykrecic na
magistrali 90 moze nawet i 100 a wtedy przestawi sie dzielnik na plycie pci
wroca na swoje 90/30 lub 100/33 mhz...  poczytaj wiecej na ten temat na
sieci ... jest tysiace stron o podkrecaniu i wszystko masz ladnie
napisane...