Re: Sąd Polubowny ds. Domen Internetowych

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 07:14:18 MET DST

Użytkownik "Jan Kowalski" <orbity_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, może to nie do końca na temat, ale to dla mnie bardzo
> ważne. Mam sprawę w Sądzie Polubownym ds. Domen Internetowych
> http://www.xxxxxxxxxxxxxxx o prawo do posiadania domeny, ale

Gdy ktoś w treści posta podaje link, a na dodatek pyta
się o coś co nie dotyczy grupy zachodzi *uzasadnione*
podejrzenie iz post ten reklamowym spamem, a zadane
pytanie jest tylko tego "przykrywką".

> Odpowiedzi tylko prywatnie.

Pytasz na grupie to i odpowiedzi są na grupę.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Systemy odporne na idiotów, obsługiwane