Re: samowlaczanie

Autor: at (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 02:06:58 MET DST

> Napisz troche wiecej: czy ten problem pojawia sie jednoczesnie na obu
> kompach; po jakim czasie od wylaczenia się wlaczaja; czy to sa
> identyczne komputery itd ...

komputer cel1,7 na plycie shuttle mv43n - lan,snd,vga zintegrowane (dziala w
biurze)
wylaczam przez "Zamknij system" czy jakos tak. Ok wszystko gasnie, oprocz
kontrolki na klawiaturze, bo
to przeca atx. Kable od switcha wyjete. 10-15 sekundowa cisza i tu
nagle....POWER ON !
Sprawdzalem na innej obudowie i to samo - zasilacz i pstryczek powera.

Dziwne bo na inym komputerze ponoc to samo, ale tam jest starsza maszyna -
cos okolo 408, P1

Co to jest ?!!! Czy moze switch stukniety ? I rabnal mi plyty w firmie ?!!!