Problem z płytą ECS zagdaka... c.d. niespodzianek

Autor: Słoneczko (mopal5_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 01:44:50 MET DST

otóż, kto śledził kilka wątków wcześniej moje bardzo dziwne przypadki z tą
płytą ECS K7VZA z Duronem 600.
Akutalnie po wymianie geforce'a agp na jakas stara karte pci mam obraz przy
kazdym uruchomieniu, poprzednio raz na 10 startow albo rzadziej.
dalej uruchamia sie BIOSBoot 1.0 i usiluje ladowac system z dyskietki A. Raz
na 100 odpalen system z tej dyskietki wystartowal po czym udalo mi sie
uruchomic awdflash wpisac nazwe biosu po czym program kazal czekac (please
wite). Stal tak 20 minut i nic no to go z resecilem i dalej nie da rady
odpalic systemu z dyskietki, probuje odczytac, porzezi chwile stacja i
koniec. czasami po wcisnieciu entera znowu cos porzezi i koniec. Prosze o
rade, probowalem juz z 10 dyskietek z systemem i zawsze porzezi chwile
stacja i nic. I jak mowie tylko raz odpalil system i udalo sie uruchomic
awdflash ale zwiesil sie chyba bo 20 minut migal please wite.