podkręcanie na płycie M726 firmy PC100

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl@niechcespamu)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 23:14:27 MET DST

Mam stareńką płytę M726 firmy PC100, 294MB pamięci( 256 PC133 i 32 PC100),
Celeron 400 na przejściówce i W98SE ,
Zachęcony waszymi wypowiedziami popróbowałem pobawić sie w podkręcanie.
Spróbowałem najpierw podnieść FSB na 100MHZ;- komputer wstał, ale tylko do
momentu bootowania się Windowsów- komunikat o szukaniu IDO 0 z którego
powinien się bootować i koniec. Przy FSB 83 MHZ nic się nie dzieje-ekran
czrny.
System pracuje prawidłowo przy FSB 75 MHZ. tj celek został do przetaktowany
do 450.
Sądzę, że przy FSB 83MHZ częstotliwość APG jest za duża i dlatego"widzę
ciemność", a przy FSB100MHZ może pamięci nie nadążają ( procesor przecież
pracuje, bo komp wstaje).
Co o tym sądzicie i co radzicie- to moje pierwsze eksperymenty z
podkręcaniem. A może poeksperymentować z Celeronem 333?
 Pozdr

przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"
Pozdr