Re: Zlom komputerowy

Autor: Marcin Cerkiewnik (cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 21:49:45 MET DST

Cage wrote:

> Przyjmie, czy odkupi? Jak bardzo stare?

Inaczej: jest duzo szrotu komputerowego. Niesprawnych pecetow, monitorow
itp. Nie wiem, czy ktos to bedzie chcial kupic. Pecety (a raczej to, co
z nich zostalo) maja po 5-8 lat. Potrzebuje namiar na firme/instytucje,
ktora zajmuje sie utylizacja takiego szrotu.
Prosze mnie zrozumiec: to nie sa dobre maszyny z, np. niesprawna plyta.
To nierpawne maszyny, z ktorych wymontowano wszystko, co sie dalo. W
niektorych pozostaly jakies zasilacze, czy plyty glowne. Mam tez
niesprawne monitory, z ktorymi cos musze zrobic.
Taki 'auto-szrot' dla komputerow.