Re: problem z hp 610c

Autor: indiano (indiano5_at_tlen.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 21:39:01 MET DST

Witam

> Dukarka zaczynajac drukowac przesuwa glowice z kartridzem na lewa strone
po
> czym pobiera papie, w momencie gdy powinna zaczac drukowac kartridz stoi w
> miejscu a drukarka sygnalizuje brak papieru. Nie pomaga przyciskanie przyc
> isku braku papieru (ten migajacy taki).
> Kable sterowniki i kartridz sa ok (sprawdzone)

Moge sie zalozyc, ze przyczyna sa zakurzone czujniki wewnatrz drukarki.
Wiem, bo niedawno przerabialem cos takiego ze swoja HP690C. Trzeba
gruntownie wyczyscic caly mechanizm, lacznie z umyciem "paska kodowego". To
taki pasek, z tylu karetki na tusze. Kable i sterowniki nie maja tu nic do
rzeczy.

Pozdrawiam
 Radek