Re: celeron 1.3GHZ

Autor: Jarek J (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 21:23:53 MET DST

> Wyznawcy
> Intela używają wszelkich możliwych argumentów niby przypadkiem zapominając
> cenie, nieświadomi zresztą tego, że gdyby nie AMD musieliby płacić
znacznie
> drożej (+100% ???) za przedmiot swojego kultu.
A tam kultu - to też sentyment - pierwszy na świecie tranzystor zbudowała
właśnie firma Intel (lata 60-te)...
Poza tym te 20mld $ rocznie na badania, do których dokładam się świadomie
(ja akurat) kupując ich przydrogie procesory, mają i swoje efekty - stabilne
platformy, bez których niektóre firmy/laboratoria/kliniki właściwie nie
mogłyby funkcjonować. I tyle.

Pozdr.