Re: Plyta Abita i problem z win2knt

Autor: ask (skay_at_wel.de)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 20:33:20 MET DST

Użytkownik mich <lsowaANTYSPAM_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbdcl5$ru6$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich!
> Mam ostatnio dziwny problemik. Ostatnio zmuszony bylem kupic nowa plyte:
> Abit BE6-II. Do tego P550, 320RAM, Riva TNT, 2 dyski Seaget'a (12GB i
40GB -
> podzielony na pol, na jednej partycji win2kpro). No i niby wszystko
zaczelo
> chodzic i chodzilo pieknie...az do momentu, gdy kiedys wylaczylem kompa na
> kilka godzin (normalnie chodzi na okraglo). I po tej przerwie system juz
nie
> odpalil (wywalal komunikat, ze problem z plikiem rejestru). Stwierdzilem,
> [...]

No nie zalamuj mnie, bo ostatnio padla mi plyta MSI 6163, na ktorej mialem
PIII800 i zeby nie odlozyc tego procka do lamusa kupilem w komisie wlasnie
takiego Abita BE6-II - u mnie ta plyta sprawuje sie na razie wysmienicie!

ask
www.kociekniapy.prv.pl