Re: Problem: "wylacz kompa, wloz mysz ps/2..."

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz.domagata_at_chello.at)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 20:33:01 MET DST

Lukasz.b2@ <icoztego_at_o2.pl> wrote:

> zadnej innej nie probuje podpiac, tylko szeregowa

zwykla ? :))))
U mnie to denerwujace okienko pokazywalo sie po kazdej reinstalcji win kiedy
jeszcze uzywalem starozytnej myszy "Genius" - win>=95 nie rozpoznwaly jej standardowo
i musialem cala instalcje oraz pierwszy start przechodzic o klawiaturze - potem
instalcja sterownikow i gotowe. Natomiast prawktycznie wszystkie normalne
myszy sa wykrywane standardowo - chyba ze:
kupiles przez pomylke "zwykla" mysz ps/2 - do portu szeregowego
musi byc szeregowa lub combo (mam wlasnmie w szufladzie tak zwykla ps/2 - tak
to jest jak sie na nalepki przy zakupie nie patrzy.. :(( )
port szeregowy jest uszkodzony lub (jesli sam skladales komputer ze zlomu
znalezionego w szafie) wetkanles tasiemke odwrotnie lub jest to zla tasiemka
(stare pltyty w ktorych gniazdo DB9 jest przylaczane przez tasiemke do plyty
maja rozne standardy koncowek - czasami proby znaleznia tej wlasciwej moga
doprowadzic do goraczki)

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac