problem z Mustek Gsmart mini 2

Autor: Lukis (lukiso_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 16:07:59 MET DST

Witam

Po zmianie plyty na Epox RDA+ na nforce2 nagle nie moge odczytywac zdjec
robionych tym aparatem
Oprogramowanie TWAIN do odczytu zdjec dziala... po podlczeniu aparatu
wykrywa mi go i laduje zdjecia ale ich nie wyswietla w programie (ale
pokazuje ze zajmuja tyle a tyle MB) :) ... powinny byc pokazane miniaturki
wszystkich zrobionych zdjec itp... wtedy mozna sobie je dowolnie na HDD
zdgrywac... ale zadna miniaturka sie nie pokazuje... dziwna sprawa
Nie wiem z czym moze miec to zwiazek... z USB ? moze z czym innym ...
wiem, ze na innych plytach dziala...
probowalem podpinac pod rozne wejscia USB i ciagle to samo...
wykrywa aparat ale nie wyswietla mi zdjec na nim zapisanych :(

moze macie jakies rady?

pozdrawiam