Re: Problem: "wylacz kompa, wloz mysz ps/2..."

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz.domagata_at_chello.at)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 13:15:03 MET DST

Lukasz.b2@ <icoztego_at_o2.pl> wrote:
> Sek w tym, ze naplycie nie ma ps/2 a w biose nie ma opcji na jego wylaczenie
> i pomimo tego wyskakuje mi komunikat po starcie windy: "Brak zainstalowanej
> myszy ps/2, prosze zainstalowac mysz i wlaczyc ponownie komputer".
> AMI-Bios plyta nie mam zieloneog pojecia jaka

A nie mozesz zalozyc zwyklej szeregowej?
O ile sobie przypominam ten komunikat brzmial (doslownie) jakos tak -
"system win nie wykryl myszy, mozesz teraz podlaczyc mysz szeregowa lub
wylaczyc komuter i zainstalowac mysz ps/2" - rozniez na komputerach
ktroe z recji wieku nigdy o ps/2 nie slyszaly...

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac