Re: czy spalę dimm'a ?

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 11:31:52 MET DST

Użytkownik w swym wywodzie stwierdza:

[..]
> chciałym ją wykorzystać na router ze squidem więc potrzebna bedzie
> duża ilość Ram. Na płycie jest 4x Simm + 1 dimm i właśnie o ten dimm
> chodzi - o ile paniętam były kiedyś dimmy 5 voltowe, a obecne mają
> standart 3,3 volt (zasilanie ). Moje pytanie czy spalę takiego 3,3v
> dimma czy też nie . Moze ktoś ma pdfcolnet_at_wp.pl napisał(a):

Byly kiedys 5 voltowe DIMMy EDO ale bardzo trudno je spotkac a takich
wlasnie moglbys uzyc obok SIMMow. Obecnie DIMMy SDR dzialaja tylko na 3,3V.
Kiedys niechcacy odpalilem SDRAM na 5V i nic sie nie stalo ale
prawdopodobnie na dluzsza mete kosc by nie wytrzymala napiecia.

--
Pozdro
<-- johnnie_w -->