Re: Popsute wejście Din na starej płycie gł

Autor: Maciek Bartnik (mbartnik_at_polbox.com)
Data: Sat 31 May 2003 - 22:28:46 MET DST

Dnia 2003-05-31 16:07, Użytkownik Ja_Nul^ napisał:
> To wejście Din starego typu, czy da się podłączyć klawiature w inny sposób
> niż przez te wejście, próbować coś z tym robić, czy raczej ta płyta gł.
> dokonała już swego żywota?
Pewnie spalił się bezpiecznik na płycie (zazwyczaj jest tuż przy
gnieździe) - jeśli przy odpalaniu komputera nie błyskają diody na
klawiaturze, to na 100% ten problem (po prostu klawiatura nie dostaje
zasilania).
Rozwiązanie 1: wylutować, kupić nowy, wlutować.
Rozwiązanie 2: (doraźne, do czasu zakupu bezpiecznika) zewrzeć na krótko
przez podlutowanie kawałka drucika.

--
Pozdrawiam
Maciek