Re: Sound Storm - kilka pytan.

Autor: Demannu (poooh_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 08:24:01 MET DST

Użytkownik "nootropil" <adamkosi_at_mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Czym rozni sie dzwiek na plytach z SS od tego z plyt bez SS. Np Epox 8RDA
> vs. Epox 8RDA+, albo Abit NF7-S vs. Abit NF-7 ? Czy jedyna roznica to brak
> wyjscia cyfrowego (lub mozliwosci podloczenia go) ? Czy dzwiek brzmieniowo
> jest gorszy? Jakie sa roznice? Pytam sie, bo nie posiadam wzmacniacza
dolby
> digital i SPDIF jest dla mnie bezuzyteczne, a jak bede chcial miec dzwiek
> 5+1, to przeciez do plyty bez SS, tez sie to da podlaczyc prawda?

ZTCW to układ dzwięku odpowiedzialny za tzw. soundstorm leży w mostku
południowym MCP-T, dodatkowo aby płyta mogła sie tym SS chwalić musi
posiadać wyjście cyfrowe.
Taki na przykład abit nf7 nie ma MCP-T, nie ma więc APU tylko zwykłego
AC'97, co nie zmienia faktu. że do niego też no problem można podłączyć 5+1.