Problem z usb albo skanerem

Autor: Marcin Granat (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 00:50:39 MET DST

Zakupiłem właśnie skaner Microtek 3830. Mam z nim problem ponieważ często
sam się przestawia w tryb niedostępny podczas jedej sesji windows (trzeba
wtedy wybrać polecenie find scanner z jego oprogramowania) albo po restarcie
windowsa jest niedostępny i kaplica, nic nie pomaga prócz reinstalacji
sterowników. Płyta LuckyStar K7VAT+ (KT133) USB 1.1, Duron 750_at_950 448 MB
SDR RAM. Najnowsze via packi wgrane. Czy podkręcenie procesora może mieć
niekorzystny wpływ na USB?

Proszę o pomoc bo już nie wiem co jest grane.

pozdrawiam