karty rozszerzen z procesorami :D

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 00:11:04 MET DST

FUT: pl.comp.pecet

czesc;

czytam sobie wlasnie Linux Parallel Proocessing HOWTO; autor tegoz
smieje sie, ze sa powszechnie dostepne karty ISA z procesorami DSP; ale
ze nie poleca ich stosowania, poniewaz sa to tylko procesory, nie majace
wlasnej pamieci, itepe;

no jakos szczerze mowiac nie spotkalem sie na rynku w *PL z powszechnie
dostepnymi kartami ISA z procesorami :D a szroty mam akurat obeznane;

czy ktos sie moze spotkal z takimi ciekawostkami; jak toto sie zachowuje
w komputerze??? jest widziane pod przestrzenia adresowa, na ktora sie
normalnie wystawia polecenia i pozniej odbiera wyniki???

bardzo chetnie pobawilbym sie takim rozwiazaniem :D

czy procesorow na kartach grafiki, czy modemach sprzetowych, mozna
rowniez uzywac w ten sposob?? np. czy isnieje jakis DLL dla windowsa,
ktory wykorzysta procesor na karcie graficznej do prowadzenia obliczen
uzytecznych dla aplikacji?? szczegolnie mam na mysli procesor zwany
"akceleratorem";

pozdrawiam;
adas;

--