Re: Pilna pomoc!!! Ghost 2003 i zniknięcie partycji - długie

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 11:11:17 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Witam!

Ja również.

> Kolega dzisiaj postanowił przywrócić system z obrazu partycji w Norton
Ghost
> 2003. Ale przez pomyłkę zamiast opcji przywróć partycję kliknął przywróć
> dysk.

Norton ma to do siebie, że pakuje się na partycję/dysk usuwając wszystko co
na niej/nim bylo:-( Wiem, bo miałem już taki przypadek-obraz na partycję z
danymi-został tylko obraz:-( Ale nie ma co jeszcze rwać włosów z głowy!

Wszystko niby poszło jak trzeba ale po restarcie kompa okazało się, że
> win xp pokazuje 1 dysk o wielkości 80GB (
[...]

Moje boje z Fdiskiem i innymi podobnymi programami były podobne-każdy
pokazuje swoje.

Czy da się coś z tym zrobić??
> Niestety tam były wszystkie materiały na sesję ;((((((((((

Jeśli nic nie było już "kombinowane" to jest spora szansa na uratowanie
materiałów. Przede wszystkim nie baw się programami, które mogą: ingerować w
rozmiar partycji, kasować cokolwiek i nie używaj scandiska. Odpowiednie
programy zostały już wymienione w postach powyżej (np. przez TRSR).
Potrzebny też będzie 2 dysk, aby na niego skopiować materiały.

> p.s. w archiwum nic pomocnego nie znalazłem

Dziwne, bo jakiś czas temu (około października/listopada chyba) pisałem o
swoim, podobnym przypadku i dostałem wyczerpujące odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
ArturN