Dial-up

Autor: Maro (lesisz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 11:02:17 MET DST

Cześć

Mam prośbe. Może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem i wie jak to
wyjaśnić. Mianowicie łącze sie z internetem przez SDI. Zawsze jak się
łaczyłem uruchamiając "moje polaczenie" to nic sie niezwykłego nie działo .
A teraz jak się łącze to przy okazji uruchamiane jest cos jeszcze (jakaś
aplikacja której nie da sie zamknąć dopuki sie nie rozłącze z internetem) i
na pasku mam napis "Connected." Zastanawiam się czy nie jest do jakis
dialer, albo szpieg. Być moze to nic poważnego ale nie wiem. Prosze
doradźcie.

Pozdrawiam

Maro

lesisz_at_poczta.onet.pl