niewidoczny cdrom- help

Autor: ToRNi (torni_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 09:31:31 MET DST

Mam komputer konfiguracja 1,7ghz+256ddr+gf4mx440+ płyta K76SA
Jak wiadomoi do każdego można podłączyć 4 urządzenia, ja mam na pierwszej
taśmie hadek i nagrywarke, na drugiej crom, kupiłam drugi, bo ten czasami
szwankuje i podłaczyłam na drugiej
taśmie tam gdzie jest wolne miejsce razem z tym cd. I nic komputer go nie
widzi.
Jak zaczełam kombinować i przekładać to nic nie jest widoczne na tej taśmie
jako drugie urządzenie
I tu jest problem.czym to jest spowodowane?
wspomne, że w biosie mam ustawione wszystko na auto
paula