GA7 VAXP, Athlon XP 2000+, przestawianie magistrali, podkręcanie

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 09:02:42 MET DST

Witam.

Czy ktoś z grupowiczów na ww. płycie przestawiał magistralę ze 133 na 166 na
jakimś Athlonku który standardowo obsługuje magistralę 133. (ja mam Athlonka
XP 2000+) ??
Ja chciałbym po prostu podnieść szynę na 166 i zmniejszyć mnoznik do 10 by
uzyskać synchroniczną pracę z pamięcą (333) ale nie wiem czy wtedy nie
przetaktują się PCI i AGP (jak mam ustawioną na zworkach magistralęna na 133
to kręcenie magistrali w Biosie skutkuje podnoszeniem taktowania PCI i AGP)
Może przy przestawieniu szyny na zworkach na 166 zwiększy się wtedy dzielnik
PCI i AGP i zostaną one na swych standardowych częstotliwościach? Tego
właśnie nie wiem i nie chcę ryzykować uszkodzenia urządzeń podłączonych do
tych złącz.
Czy ktoś ma doświadczenie z tego typu ustawieniami?

Druga sprawa to do jakiego poziomu udało się komuś podkręcić takiego procka?

I jeszcze jedno: U mnie na procku mam temp w zakresie 55-67 stopni (max
wartość jest przy obciązaniu procka), czy to normalna temp dla tedo procka
??

Z pozdrowieniami

Mario