Re: Kondensatory w zasilaczu Seasonic 200W

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 07:55:34 MET DST

Użytkownik benek <benek.benek_at_-wp.pl-> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bb2l1u$j4s$1_at_foka1.acn.pl...

> rozebralem i jak mowilem prawie wszystko to G-LUXON 105*C (te przy
kablach),
> natomiast ten duzy miedzy radiatorami nie wiem jakiej firmy (bo nie moglem
> odczytac - za ciasno) faktycznie jest na 85*C

Dzięki,
czyli lepsze SeaSonic-i mają lepsze kondki a gorsze ....
... albo chcieli sprawdzić jak bedą funkcjonować na 85st
u przeciętnego(?) odbiorcy???
(u mnie wszystkie te gorsze, ale chyba pozmieniam, w miarę szybko.)

Pozdrawiam
Artur(m)