Re: dysk-bumerang

Autor: TRH (mail_at_trh.prv.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 18:55:59 MET DST

> Moj kolega ma nastepujacy problem:
> Nie mozna zapisac nic na dysku, nic z niego usunac, lub go sformatowac!
przy
> sprawdzaniu chkdsk zawiesza sie (chkdsk), norton disk doctor tez sie
> poddaje. Probowalem wyczyscic caly dysk rowniez programem wipe, nadpisujac
> wszystkie dane, jednak to nic nie pomoglo. Po restarcie wszystkie dane z
> powrotem wracaja. Czy jest jescze jakis sposob naprawienia tego dysku?
> wydaje mi sie, ze jest uszkodzony fizycznie. Czy mozna w takim razie jakos
> go wyczyscic badz oznaczyc na nim bledne sektory, aby dzialal dobrze?

Jest takie małe urządzenie, wielkością jest mniejsze od karty sieciowej i do
tego nie ma "śledzia", które działa dokładnie tak jak opisałeś zachowanie
dysku kolegi..
Nazywa się "Magic Card" i zabezpiecza ono HDD przed jaką kolwiek ingerencją
w zawartość dysku z zewnątrz. Urządzenie to zabezpiecza HDD przed
formatowaniem, usuwaniem, instalowaniem i czym tylko się jeszcze da...
Zobacz czy kolega nie ma czegoś takiego wewnątrz komputera ;)