Re: podlaczenie dwoch kompow do Internetu

Autor: adam_61_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 28 May 2003 - 18:26:45 MET DST

> Jak zrobic aby siec dzialala i w jednym i w drugim pokoju? Nadmienie, ze w
> jednym czasie bedzie wykorzystywane tylko jedno z nich do pracy, a wiec nie
> ma chyba potrzeby istalowania hubow itp.

Trochę zamieszałeś tytułem watku w stosunku do treści, ale powiem Ci jak jest u
mnie:

Skrętkę mam zakończoną gniazdem RJ-45. Gniazdo połączone z kartą sieciową
odcinkiem skrętki zakończonej wtyczkami RJ-45 - nazwijmy to przedłużaczem. Jak
kolega mi to instalował poprosiłem o zrobienie drugiego przedłuzacza tylko
dłuższego. Ten długi przedłużacz załatwia mi problem, gdy chcę używać noteboka
w drugim pokoju. Prymitywne ale skuteczne.

pozdrowienia
Adam