Re: podlaczenie dwoch kompow do Internetu

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 17:14:34 MET DST

Użytkownik "Mick" <mick1_at_nospam.go2.pl> napisał w wiadomości

Witam.

> Powinno dzialac rownolegle podlaczenie przewodow- radze sprawdzic czy
> wszystkie rpzewody zostaly dobrze podlaczone... albo jeszcze inaczej...-
> moim zdaniem najlepiej
> wyprowadzic do drugiego pokoju przedluzke - tzn. w pierwszym do gniazdka
> wkladac albo przewod do sieciowki albo przedluzke do drugiego pokoju..
wtedy
> bedzie dzialac na 100%

Tak to se czytam, czytam i czytam........

Mam nadzieje, ze teraz niektorzy zrozumieja
dlaczego np. sieci osiedlowe dzialaja
tak jak dzialaja, prawie w kazdym mieszkaniu
jest jakis Adas Slodowy..........:-)))
Bez obrazy. Oczywiscie

Czarno widze przyszlosc producentow
hub'ow i switchy, niech lepiej inwestuja
pieniadze i czas w projekt gigantycznej
przejsciowki.

Adams.