Re: Karta sieciowa

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 16:34:39 MET DST

Użytkownik "dymek" <dymek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Najzwyklejsza, w standarcie ethernet, 10BaseTx ( 100Mb/s ) lub 10BaseT (
> prędkość 10 Mb/s ). Na kabel UTP wystarczy ta druga :-) Patrz na cene, nie
> przeplac, typowe karty sieciowe kosztuja od 30-50zl.
>
> pozdrawiam
> dymek

A ja bym zwrócił uwagę czy producent (jesli takowy jest ;-)) na swojej
stronie ma sterowniki do różnych suystemów bo jak kupisz jakiego egzotyka
możesz mieć poźniej problemy jak za kilka lat pojawi sięjakiś nowy
np:Windows i okaże się że nie będie do nich driverów. A tak wogóle to dość
często można spotkać jakąś " dedykacje " ze strony producenta płyty głównej
który sgeruje jaki model kupić a jaki nie .
pozdr
tomekn