problem z "czymś" bo skacze. "cos."

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 May 2003 - 16:14:03 MET DST

NIe iwem co moze być ze sprzetem BO załóżmy mam odpalonego winampa - i
wystarczy że włączam inny program - nawet outlook czy przegladarke
IE., muzyka zaczyna "skakać" Taki efekt jakby sie dysk nie wyrabiał.
ALe przecież to tylko mP#3 i outlook, mam najnowsze sterowiniki VIA
4in1, najnowszego detonatora ( riva 16MB), bios najnowszsy jaki jest.
Zauwazy żę radiotro na graifce jest ciepły a w zasadzie gorący, prawie
parzy, czy może to coś z tym mieć wspólnego ?
Czy moze dysk pada?

Bardzo prsiłbym o jakieś sugestie bo nie bardzo wiem od czego zaczać
sprawdzanie.