Re: serwer proxy w sieci lan

Autor: Maciej Korzen (eaquer_at_ceti.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 22:12:57 MET DST

PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl> wrote:
> Witam
> Mam problem z serwerem proxy, mianowicie moj komputer znajduje sie w sieci
> lan, dostep do internetu jest przez router na linuksie, ktory zarazem jest
> serwerem dns. Chce podlonczyc sie do zewnetrznego serwera proxy o adresie
> w3cache.pwr.wroc.pl Kiedy to robie, nie otwiera mi zadnych stron, tylko
> wyskakuje komunikat o nastepujacej tresci:
>
> BŁĄD
> Żądany URL nie może zostać pobrany
>
> [...]

Widocznie nie możesz używać PROXY Politechniki Worcławskiej. Spróbuj użyć
w3cache.icm.edu.pl.

> Czy w moim przypadku wogole jest mozliwosc ustawienia serwera proksy z poza
> sieci lokalnej?

Domyślam się że tak, ale żeby się upewnić spytaj administratora (on
_powinien_ ;-) wiedzieć).

--
Maciej Korzeń <eaquer_at_ceti.pl>                            www.taijitsu.pl
www.ceti.pl/eaquer/pgp: 830F AFE6 1D35 258A B7CC F081 AB32 F846 D63F 9D5A