Re: Sound Blaster Live

Autor: SuperLamer (SuperLamer_at_hoga.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 15:54:11 MET DST

Użytkownik "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl> napisał w wiadomości

Vitay...

> Czy np glosniki:
> http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=311582
> beda dobrze wspolpracowaly z Live ??

Ja osobiście używam głośników DDT2200 - standard 5.1. Co by nie mówić
czasami ten centralny głośnik się przydaje (dialogi w filmach, Diablo 2 i
wszystkie gry wykorzystujące EAX)

> Czy do zwyklego ogladania divxow i grania czasami w gry Live wystarczy czy
> lepiej dolozyc do Audigy ???

Live, ale tylko 5.1. Nad Audigy zastanów się jeżeli masz zamiar zająć się
obróbką dźwięku.
"na ucho" nie usłyszysz żadnej różnicy

> Czy glosniki da sie ustawic tak zeby tyl gral troche glosniej? Chce
zwiescic
> tylne z 2,5m z tylu na scianie, a przednie beda jakies metr ode mnie.

Jak zauważył Grzech, dźwięk w Live możesz sobie pozycjonować dowolnie.
Co więcej EAX umożliwia symulowalnie efektów środowiskowych (las, pod wodą
itp).
Dwa kliknięcia i jesteś na sali kinowej, kolejne dwa - ustawiasz odsłuch
dowolnej płyty koncertowej z efektem Concert Hall - zamykasz oczy -
odlatujesz :-).
Oprócz ustawień programowych, masz na kablu takiego pseudopilota z regulacją
głośności i balansu tył-przód.

Czekam na CDN

Pozdr
Lama