[OT] Outlook

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 15:28:37 MET DST

Tylko nie pisze prosze ze to NTG bo wiem ze to NTG ale bardzo duzo osob
uzywa Outlooka na tej grupie wiec moze mi pomóc.
Nie wiem jak ustawic zeby mi wiadomosci na grupy dyskusyjne wysylal z innego
konta email. Jak ustawie w opcjach konta na inny adres jako default to i tak
na newsy sle mi ze starego. Gdzie to przestawic ?

--
Pozdrawiam Tomek
----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333)       <----