Re: Drukarka HP 1120C <-- czy nadaje sie do druk.zdiec z cyfrowki ???

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Wed 28 May 2003 - 11:33:12 MET DST

> Mam w pracy drukerke HP DeskJest 1120C, nie dawno kupilem sobie cyfrowke
> (Canon A60) i probowalem wydrukowac zdiecia zrobione cyfrowka w
> rozdzielczosci i jakosci odpowiadajacej 2MP dla tego aparatu i wydruku o
> rozmiarach 10x15 cm. Szczerze mowiac to jestem rozczarowany jakoscia
> wydruku z tej drukarki, ogladalem zdiecia wydrukowane na wcale nie drogim
> modelu HP (ok max 400zl) na papierze gladkim blyszczacym i jakosc byla
> identyczna jak w przypadku odbitki z zakladu fotograficznego. Drukowalem
na
> [...]

Nadaje, i to calkiem niezle, ale jesli piszesz, ze wydruk 10x15 moze byc z
taniej drukarki o jakosci labu foto to chyba nie widziales dobrej odbitki
fotograficznej. Ale wracajac do tematu, drukarka ta ma podstawowa zalete,
stosunkowo tanie oryginalne tusze.ALE zeby zabrac sie za drukowanie to
musisz przejsc droge przez meke, tzn. skalibrowac caly tor graficzny aby to
co masz na monitorku widziec na druku. Aby tego dokonac potrzebujesz profile
kolorow ICM (ICC) do Twojego monitorka i do tej drukarki. Profile kolorow
dostarcza producent (najczesciej) akurat do HP DJ1120 mozna znalezc na
stronie Corela. Do drukowania polecam albo Corela PhotoPainta v.7 lub wyzsze
albo Photo Shop'a. Ale zabawa w wydruki to duuzy koszt, nawet odbitka 10x15
za 1zl (tyle kosztuje w przyzwoitym labie) bedzie tansza. Jak masz wiecej
pytan z drukiem dotyczacym fotografii to polecam grupu pl.rec.foto i
pl.rec.foto.cyfrowa.

Klaudiusz