Re: Odczytanie danych z 2 razy nagranej CD-R

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 10:28:19 MET DST

Użytkownik "slawek_xl" napisał:

> Jak na zdyskwalifikowanego zawodnika nbr startuje nadzwyczaj często :)

> Widocznie większości userów te niezwykle krótkie,
> 63 znakowe nazwy tak bardzo nie przeszkadzają.

Bo większość userów nie ma nawet zielonego pojęcia o takich ograniczeniach.
Nagrywają płyty zawierające pliki z bardzo długimi nazwami (np. MP3), a
potem dziwią się, że "coś" im nazwy poucinało. Jeszcze śmieszniej wychodzi,
gdy te nazwy pozamienia im na wielkie litery i podkreślenia. Wystarczy
popytać znajomych, kto z nich ma jakiekolwiek pojęcie o systemach typu
Joliet, Romeo, czy ISO 2 Long. Naprawdę niewielu.

Dla mnie Nero to zwykły zapychacz rynku. Gdyby ci, którzy codziennie przy
nim pracują zaczynali od NTI CD-Makera lub Stomp RecordNow MAXa na pewno nie
zwróciliby nawet uwagi na Nero. Niestety większość osób ogranicza
przyzwyczajenie. Mi też, po kilku latach pracy na Nero, ciężko było się
przesiąść. Ale dopiero gdy poznałem prawdziwe walory programów pisanych z
myślą o trochę bardziej wymagających userach, doceniłem potęgę NTI. A do
nagrywania audio używam CD Architecta.

Pozdrawiam,
Sniper