Re: Ile mozna podkrecic XP 1800?

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 09:44:55 MET DST

> Procek musi byc wykonany w technologii 0,13 a plyta posiadac dzielnik 1/5.

Szukałem wczoraj dzielnika do PCI i AGP i nie znalazłem.
Na zworkach nie ma. w Biosie również nie ma.

Obecnie przy ustawieniu w Biosie magistrali na 133 mam możliwość podkręcania
jej co 1 MHz aż do wielkości 165MHZ, tylko równolegle z podkręcaniem
magistrali kręcą się również częstotliwości PCI i AGP

A czy jest możliwa taka sytuacja, że po przestawieniu magistrali zworkami na
166, częstotliwości taktowania PCI i AGP same ustawią się automatycznie na
właściwe.?

Czy praca procesora który nominalnie jest na magistralę 133 pod 166 (przy
odp ustawionym mnożniku adekwatnym do fabrycznego taktowania procesora) jest
dla niego samego niegroźna?

Mariusz G.