Re: ECS versus Riva

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Wed 28 May 2003 - 09:00:05 MET DST

Użytkownik <jarsal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie. Mam mały problem. Wydaje mi się że gryzie się Riva TNT2 32 mb
> płytą ECS K7VZA. Objawy są takie że nie chce ruszyć żadna gierka
wymagająca
> wspomagania akceleratorem, wyskakuje Internet Explorer oraz mam problem z
> konfiguracją takich programikóe jak Direct X (nie chce sie rozpakować
> samoczynnie) czy Acrobat Reader (nie mozna otworzyć zadnego dokumentu).
> Czy może mieć na to wpływ zbyt wysoka temperatura? Ja mam temperaturę CPU
> około 40 st. C a System pokazuje 36 st. C.

tylko dlaczego u mnie dziala ?

nowy bios do plyty glownej (chyba ze masz co najmniej 3.3b), i koniecznie
zainstaluj via4in1 zaraz po instalacji windowsa i pozniej pozostale drivery
(sciagniete z internetu a nie z plytek od producenta)

i wszystko bedzie dzialac - chyba zze masz uwalona plyte glowna

Slawek