Re: dwa systemy i dwa twardziele?

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 07:01:16 MET DST

Użytkownik "Wojtek Grajewski" <wojciechgrajewski_at_wtynij.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bb0jbm$pji$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Czy jest mozliwe zeby na karzdym z dwóch dysków twardych był
> zainstalowany inny sytem (win Xp i win 98) i komp startowal z jednego
> bądź z drugiego poprzez wybór.

Nie tylko jest możliwe, ale jest to "normalne". Istotna dla własnej
wygody jest kolejność instalowania systemów. Gdy zainstalujesz
XP'eka jako drugi system, to nie będziesz musiał używać dodatkowych
boot menager'ów gdyż XP'ek sam Ci to "załatwi".

> Jeśli trzeba wiecej szczegółów to podam ale na razie nie wiem co może
> być istotne dla sprawy.

Nic więcej nie potrzeba. :)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruchamianie jest zmorą."