Re: box vs OEM

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 00:54:50 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> powinna się różnić tylko pudełkiem
> jednak w większości sklepów "ginie" kabelek IDE, kabelek do CD-ROMu,

a od kiedy to kabel IDE jest w zestawie z cd-romem badz nagrywarka??

Wersja Box to przede wszystkim pewnosc ze sprzet zostal zrobiony porzadnie
:)
Popza tym czesto gwarancja jest na dluzej niz tylko na rok oraz w wersji box
otrzymujemy kabel audio, instrukcje, srubki do montarzu, oprogramowanie +
plyty

Oczywiscie ja osobiscie polecam wersje box (zreszta jak tylko mam szanse
zawsze wybieram box)

No i TEAC to nie jest najlepszy wybro, proponuje zainteresowac sie Liteonem

Jacek