Re: MX700

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_WYTNIJTOpost.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 21:20:27 MET DST

> Mam problemy z tą myszką(MX700). Na jednolitym
> ciemnoniebieskim tle podkładki kursor przy
> przesuwaniu ciągłym ruchem z jednej strony na drugą
> stronę ekranu zacina się.

To wg. mnie calkiem naturalne, co prawda nie mam mx700
a optycznego samsunga, ale zasada jest jednakowa:
tlo dla myszki optycznej powinno byc jak najmniej jednolite !
Wkoncu taka myszka skanuje podloze i "patrzy" o ile zostala
przesunieta, jesli podkladka jest jednolita to mysz nie widzi
przesuniecia. Ja swoja podkladke sam zrobilem nadrukowujac
na folie do projektorow cos w rodzaju tęczy. Teraz chodzi idealnie.
Pozdr,

--
Marcin Tworek
marcintworek[na]post[kropka]pl | http://tworek.one.pl | GG:2045818