p4x-266A-agp problem

Autor: mnemonik (KILL_at_SPAM.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 20:03:51 MET DST

Zdobyłem płytę główną P4X-266A+celereon 1.7.
Wsadziłem to do obudowy po starym kompie (ATX, 200 W) , ale bez VDC
(ten nowy system zasilania dla P4), które jest na nowej płycie.
Niby coś odpaliło, ale nie ma sygnału z karty graficznej na monitor.
Pytanie: czy to problem zasilania, czy płyta ma skopaną grafikę ?
Proszę o radę, szczególnie osoby, które znają ten model płyty.

Jacek