Komputer strasznie zwalnia bez powodu :(.

Autor: Etheron (etheron_at_no.spam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 19:29:16 MET DST

Problem pojawia się regularnie, kiedy mój sprzęt (Duron 850,GF2MX,Shuttle
AK31,128 DDR) pogrywa sobie za pośrednictwem W98 w gry. Ostatnio w takim
Hexenie 2 nagle coś się kaszani, animacja zmienia sie na 1/2 fps, a cała
gra reaguje jak na wczesnym modelu 486. Po dłuugim powrocie do W98 - system
strasznie się wlecze okienka się rysują. Obciązenie CPU w normie. Kilka
operacji i wszystko wraca do normalnej prędkości.

Czasami odpalam znowu grę - uruchamia się strasznie powoli, potem się
rozpędza.

Ostatnio coś podobnego pojawiło się RAZ po uruchomieniu W2K, potem się
rozkręcił.

Nic się nie przegrzewa, temp. w normie. Nigdy czegos takiego nie widziałem,
co się może dziać ?

Etheron