Nagrywarka TEAC - Problem

Autor: rojewski_at_onet.pl
Data: Tue 27 May 2003 - 19:23:21 MET DST

Mam problem z nagrywarka Teac 16x (modelu nie pamietam, ale zdobede jak
potrzebne do rozwiazania mojego problemu). Kiedy chce nagrac dane (*.doc,
*.xls, *.html etc.) to nagrana plytka nie dziala w wiekszosci CDRomow. U mnie w
pracy dziala na jednym z 10 komputerow. Nie dziala nawet w napedzie ktory
plytke nagral. Probowalem nagrywania po Nero i CDRWin. Przestudiowalem
wszystkie mozliwe ustawienia w tych dwoch programach do nagrywania i nic.
Nagrywarka jest okej bo kopiowanie calych dyskow Cd dziala w porzadku.
W domu mam nagrywarke LiteOn'a i podobne kompilacje robie bez zaglebiania sie
szczegolnie w dodatkowe ustawienia.
Ktos mial podobny problem?