czy to jest juz padniety dysk?

Autor: pjaskowy ludek (pjotrekm_at_tlen.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 17:11:01 MET DST

mam pytanie odnosnie hdd. mam maxtora 40 gb. i nagle zrobil mi sie disk error w wni2k. kazal mi zrobic ctrl+alt+del i restart. niestety restart nic nie pomogl. podlaczajac dysk jak drugi bez problemu zas moge odczytywac dane. jakis soft do testow hdd poinformowal mnie ze nie ma zalozonej partycji na dysku. niestety fdisk stwierdzil ze ma dostep zablokowany. wiec kicha. test soft maxtora powermax wykazal ze brak partycji oraz ze jest problem z S.M.A.R.T.. teraz nie wiem czy jest to uszkodzenie dysku czy tylko padla partycja? jesli partycja jest padnieta to jak to naprawic?

z gory dzieki za pomoc jesli to co napisalem lamerskim jezykiem jest w jakis sposob przystepne.

pozdrowiena

pjotrek