Re: Ile mozna podkrecic XP 1800?

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 15:15:57 MET DST

> Procek musi byc wykonany w technologii 0,13 a plyta posiadac dzielnik 1/5.
> Wszystko do sprawdzenia na sieci po symbolu procka i plyty.

Procek jest w 0,13 a co do dzielnika to nie wiem czy na mojej płycie jest.
Muszę poszukać.

Jeśli ustawię dzielnik na 1/5 to z PCI I AGP bedzie dobrze, a co z
procesorem?

Dla niego takie warunki pracy nie są nominalne. Czy wszystko będzie ok. ?
Trzeba wtedy zmieniać jakieś napiecia na procku? Czy na takiej magistrali
więcej się grzeje procek?

Mariusz G.