różnice w rodzajach AGP.

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__wywalto_pseinfo.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 13:46:52 MET DST

Witam!

CZy ktoś z was posiada linka do strony na której miałbym rozpisane
standardy złącz AGP w kartach i na płytach, co z czym jest a co nie jest
kompatybilne? Bo wczoraj nie udało mi się podłączyć Rivy TNT2 do płyty z
nForce2, prawdę mówiąc, nie miałem pojęcia że różnica w standardach
będzie tak znaczna że jedno w drugie się nie wpasuje :(

Googlałem nieco, znalazłem jedną konkretniejszą stronkę apropos napięć
na AGP, kiedyś nawet znalazłem dokładną rozpiskę ze zdjęciami kolejnych
standardów... czy ktoś byłby tak dobry i podesłał linka?

Pozdrawiam,
Tomek