jak zainstalować win 98se na xp

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 13:26:20 MET DST

mam taki problem - mam juz xp zainstalowany ale cos niecos jestem z niego
srednnio zadowolony i chciałbym (za namową znajomej) przejść na win 98 se ,
który rzekomo działa oki. z tym ze nie wiem jak to zrobic: czy musze
formatować dysk c z xp i najpierw zainstalować 98 czy moze zainstaloważ 98
na innym dysku a w takim razie gdzie ustawic system domyślny. najlepiej to
chciałbym zrobic tak zeby komp przy starcie pytal sie jaki ma system
uruchomić.
pozdrawiam
rafał