dwie karty graficzne

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 11:48:32 MET DST

Witam,

Wydaje mi się że ten post jest lekko NTG ale na pl.comp.os.ms-windowswin9x
niestety cisza więc próbuję tutaj.

zamotałem się w kombinowaniu ze sprzętem.
Komp: win98, karta ATI Expert 128 z TVOut. Spokojnie oglądam filmy na TV ale
muszę włączać i wyłączać TV out ręcznie, niby nic ale wkurza.
Tak sobie wymyśliłem: włożę drugą kartę graf. z TVout (mam jakieś S3 Virge 4
MB) ją puszczę na monitor a ATI na TV, każda ze swoim odświerzaniem i po
bólu. Niestety ATI w tym momencie się wywala (pisze o jakimś konflikcie
którego nie widać - w zakresie pamięci video, sugeruje wyrzucić EMM z
config.sys tylko że w configu nic takiego nie ma). No to na odwrót ATI na
monitor a S3 na TV i znów nic - widzę ciemność (na TV) pisze coś o układzie
dwumonitorowym ale nie działa.. We właściwościach ekranu po wybraniu S3 nie
widzę "ekranów" jak w ATI.
Oświećcie mnie może wogóle źle kombinuję, może tak się nie da aby jeden
pulpit wyświetlany był przez dwie karty?
Lub choćby dwa pulpity ale jeden (z VPlayerem na TV) a drugi na monitorze.
Jestem zielony w tym temacie:nigdy nie używałem 2 monitorów i w98 znam na
odległość (na codzień WinNT i W2k)

Pozdr.

Wojtek