RADEON 9000 Pro VIVO - konfiguracja wejścia TV

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Tue 27 May 2003 - 11:43:40 MET DST

Witam,
Mam kartę z wejściem TV i Win XP. Domyśnie po uruchomieniu systemu karta ta
zawsze ustawia się na NTSC.
W niektórych programach (np. MS Movie Maker) w właściwościach urządzenia
przechwytującego mogę wybrać nie tylko typ wejścia (S-VIDEO lub Composite)
ale także standard TV (NTSC, PAL itd.)
Jednak w Virtual Dub-ie mogę tylko wybrać typ wejścia - zakładka z wyborem
standardu jest niewidoczna.
Rezultat jest taki, że zawsze po odpaleniu kompa aby pracować w VirtualDubie
muszę najpierw odpalić inną aplikację i tam zmienić standard TV na PAL.
Czy jest jakaś metoda zapamiętania na stałe tego ustawienia, albo zrobienie
jakiegoś prostego skrótu do właściwości wejścia TV karty ATI ?
Drivery Catalyst 6.14 oraz WDM Capture Driver 6.14

zdzichu