Re: Czy Radek bez wiatraczka może się spalić?

Autor: Andrzej (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 09:46:18 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> bo raczej wiekszosc jest bez wentylatora

Ogólnie tak, jasne, że tam gdzie nie jest to potrzebne
producenci nie stawiają coolerków "dla ozdoby".

> tak tak ...... ten kumpel za doozo przesiaduje w piaskownicy z innymi
> dziecmi

Sam powinieneś strzepać piach z nogawek gdyż jeśli
*już* nie bawisz się w tejże piaskownicy to bardzo
niedawno z niej wyszedłeś, skąd ten wniosek?, a no
stąd, że tylko *dzieci* używają jeszcze (na grupach)
takiej pisowni - "doozo", "gloopoty".

> nie prawda, ale slyszalem o takiach przypadkach co podobne gloopoty
> wygadywali

Ogólnie Twój post jest bardzo pomocny i dużo wnoszący
pytającemu. Jednak zanim znowu zechcesz tak "rzeczowo"
odpowiadać na zadane pytania/prośby poczytaj sobie:
http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm#1.4.1 , a najlepiej
całość FAQ (przyda Ci się):
http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Młodzież w stanie nietrzeźwym może spowodować potomstwo."