potrzebuje fachowej rady na temat d815egew

Autor: Yacek (yacobi_at_no.spam.wp.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 08:36:47 MET DST

Witam wszystkich !

Potrzebuje opini w ocenie problemu. Mam płytę główną d815egew intela z
prockiem pentium III celeron. 128mb ramu .
wersji biosu nie pamiętam chociaż może to nie będzie ważne. Ale :
- co uruchomienie po sprawdzeniu napędów pojawia się zatrzymanie (F1 to
resume) czyli chyba jakiś błąd biosu aczkolwiek bez żadnego opisu
błędu......... Chciałem już nawet to wyłączyć żeby nie stawał na żadnym
błedzie ale w moim biosie nie ma funkcji HALT ON czy czegoś podobnego.
- sparawa druga to możliwe że bruzdzi Cd-rom nie jest najnowszy i mam zawsze
problemy z odtwarzaniem plików multimedialnych (divix idzie ok. ale np. xvid
już tak chaczy że czasami wydaje się że rysuje płytę) fakt faktem mam nowe
kodeki do obu ale xvidy ostatnio były jakby bez ustawionej ilości kolorów
(efekt kwadratowych dużych pikseli) a może to coś od grafiki - zintegrowana
trak jak i dzwiękówka.

Pomóżcie ..... z góry dziękuję !
Jacek
yacobi_at_wp.pl