Re: Jaka jest dobra/najlepsza p³yta pod Pt s478

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 01:50:36 MET DST

| Ten EPOX kosztuje oko³o 855z³ i chyba wezmê jego, podoba mi siê ten
chipset
| i daje nadziejê, ¿e jak sobie kiedyœ kupiê nastêpcê mojego Celerona
2.1GHz -
| jakieœ P4 na FSB 800Mhz to bêdzie jak znalaz³.

przy tym celku uwazaj zebys nie wydal calej kasy na plyte bo zabraknie ci na
p4:)

ale nie wiem co Cie tak ciagnie do tego epoxa (cos sie wysoko cenia przy tej
plycie) - firma ma dobra opinie - robia plyty o dobrych osiagach, ale
podobna plyta asusa (delux) jest tansza - tu bym sie zastanawial, epox nie
ma takiej opini:) a jezeli nie asus to moze msi (200 taniej) - bardzo duzo
osob ma microstary i niewiele o nich zlego slychac, ale decyzja nalezy do
ciebie:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\